11.28.2013

Today I would like to wear

Today I would like to wear

Click to see more on my Polyvore.



Jeg sad og dagdrømte idag om at skifte min garderobe ud.. eller i hvertfald OPGRADERE den! Jeg er uendelig træt af sort tøj og jeg har bare lyst til at svøbe mig i lækre nude og grå toner med et touch af elegante smykker. Jeg håber I nyder det sidste (næsten) tørvejr derude og tripper i stiletterne, for jeg har hørt rygter om, at det har sneet nogle steder i Danmark- hvor var jeg henne???


Today I was dreaming about changing my whole wardrobe or AT LEAST to upgrade it a little! I can not tell you guys how tired I am of wearing black all the time, black is so depressing.. and instead I am madly drawn to the more nude colors with just a hint of elegant jewelry. BTW I hope all you girls out there are wearing your heels these days, I heard rumors that it has been snowing outside- what?? I mean where was I at that point??


Ingen kommentarer:

Send en kommentar