1.20.2014

GOSH.

Jeg faldt over det her billede af sommer/spring kollektionen i 2009 for Balmain og oh my gosh, jeg falder stadig helt i svime over de her markerede skuldre og perlebesatte, rå detaljer som giver militær looket en ekstra kant. Disse dage er jeg selv igang med mine egne designs og når jeg ser det her billede eksploderer mit hovede nærmest af ideer til mine fremtidige tøjlinje. Can't wait!



While looking through google sites I found this beautiful picture of the summer/spring collection i 2009 for Balmain and Oh my gosh, I almost die when I look at these sharp shoulders and pearl beaded, rough details that just gives the military look something extra. These days I myself am working on my own designs and when I see this picture my head nearly explodes with ideas for my future clothing line. I can't wait.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar