3.16.2014

The perfect nude

 Hello hello! jeg synes lige, at jeg vil vise jer min yndlingslæbestift, som er en nude (very hard to find the right shade btw) læbestift fra Clarins, som klart er et favorit mærke. Jeg er helt syg med Elles billede og stiler oftest efter, at min makeup skal minde om det her billede. Som regel gider jeg faktisk ikke bruge så meget energi på make up, for jeg er et ekstreeemt sleepy head og det bliver prioriteret højere <3 men denne her nude farve ELSKER jeg, så nu skal I lige tippes om den!
 Billede her blev taget med min tlf, men det viser egentlig meget godt farven. Hvis man skal have det shine som på Elles billede, så er det bare en lille smule shiny solpudder/bronzer henover og voila!

Jeg har forlængst fortalt mine bestier om læbestiften og min ene veninde har også købt den, hun måtte dog i en tone lysere, for at matche lige hendes teint, men nr 122 er virkelig også flot. Pst de dufter også godt….! 

This is the best lipstick I own, so I simply have to tell you about it! For a long time I have kept the picture from Elle magazine since I always try to make my makeup look the same way and I think that Clarins lipstick is the perfect match. Add a little shine with a bronzer/sun powder and voila! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar