4.20.2014

Have to have




Jeg har besluttet mig for aktivt at udrydde alt det sorte tøj, som jeg har i min garderobe, UUDD med den deprimerende farve og for at være helt ærlig, så synes jeg ikke sort klæder mig særlig godt, så det er vel win win :) Lige nu savler jeg over denne her blonde bomber fra ZARA, den er så perfekt til alle de sommerdage, som er lige rundt om hjørnet og så kan den bruges i lag, til shorts eller mere sporty som på fotoet! Den kan fås lige HER  

L.o.v.e this lace bomber jacket from ZARA and since I have decided to get rid of all my black clothes, (such a depressing color to wear), this would be the perfect jacket to match my new softer colors in my wardrobe, don't you think! also perfect for summertime, which could be here any day now :) Get the jacket right HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar